مرجوع و تعویض
توضیحات لازم برای انتخاب و خرید هر چه راحت تر و ساده تر شما، اعم از جزئیات ابعادی هر محصول و توضیح کلی سایز برای هر محصول درج شده است و البته رنگبندی محصولات در تصاویر مربوطه قابل مشاهده می باشد.
لذا دقت لازم را در خرید خود داشته باشید چرا که سفارش ثبت شده قابل تغییر، تعویض و یا لغو نمی باشد. این موضوع بدلیل مسايل حسابداری و مالیاتی این فروشگاه می باشد.
لذا دقت لازم را در خرید خود داشته باشید چرا که سفارش ثبت شده قابل تغییر، تعویض و یا لغو نمی باشد. این موضوع بدلیل مسايل حسابداری و مالیاتی این فروشگاه می باشد.
اما موضوع برگشت سفارش و یا محصول در دو صورت انجام میگردد.
1- محصول خریداری شده و دریافت شده توسط مشتری از لاین ایراد دار سایت نباشد. (چرا که با آگاهی این خرید را انجام داده است)
2- محصول خریداری شده و دریافت شده توسط مشتری از لاین های دیگر سایت بوده، اما ایرادی در محصول وجود داشته باشد که این اشتباه توسط تیم یلوشاپ رخ داده است. ( این ایراد شامل لک و دوخت محصول می باشد )
3- محصول خریداری شده توسط مشتری با محصول دریافتی از طرف ایشان مغایرت داشته باشد. ( این مغایرت شامل طرح و یا رنگ محصول می باشد )
1- محصول خریداری شده و دریافت شده توسط مشتری از لاین ایراد دار سایت نباشد. (چرا که با آگاهی این خرید را انجام داده است)
2- محصول خریداری شده و دریافت شده توسط مشتری از لاین های دیگر سایت بوده، اما ایرادی در محصول وجود داشته باشد که این اشتباه توسط تیم یلوشاپ رخ داده است. ( این ایراد شامل لک و دوخت محصول می باشد )
3- محصول خریداری شده توسط مشتری با محصول دریافتی از طرف ایشان مغایرت داشته باشد. ( این مغایرت شامل طرح و یا رنگ محصول می باشد )
نکته مهم: مغایرت و یا ایراد پیش آمده در سفارش، باید تا 48 ساعت بعد از دریافت بسته به تیم یلوشاپ اطلاع داده شود، در غیر اینصورت امکان تعویض و برگشت به هیچ عنوان وجود ندارد.
قابل ذکر است که تمامی محصولات فروشی ابتدا از نظر سلامت بصورت کامل از مرحله ی کنترل کیفی دفتر یلوشاپ عبور کرده و سپس وارد پروسه ی فروش می شوند؛ لذا امکان ارسال محصول ایراد دار بدون اطلاع مشتری گرامی وجود ندارد. (این اطلاع رسانی از طریق لاین ایراد دار انجام می گردد)
* نکته: همانطور که شما هم می دانید هر پروسه ی انسانی شامل خطاهای اجتناب ناپذیری می باشد که این امر در کنترل کیفی محصولات نیز وجود دارد، اما ما همواره سعی داریم خطاهای این چنینی در یلوشاپ نزدیک به صفر باشند و در صورت رخ دادن هر اشتباهی از طرف تیم ما مسئولیت خود را پذیرفته و مشکل پیش آمده را رفع و جبران می کنیم.
* نکته: همانطور که شما هم می دانید هر پروسه ی انسانی شامل خطاهای اجتناب ناپذیری می باشد که این امر در کنترل کیفی محصولات نیز وجود دارد، اما ما همواره سعی داریم خطاهای این چنینی در یلوشاپ نزدیک به صفر باشند و در صورت رخ دادن هر اشتباهی از طرف تیم ما مسئولیت خود را پذیرفته و مشکل پیش آمده را رفع و جبران می کنیم.
رویه ی برگشت محصول اشتباه و یا ایراد دار
پس از هماهنگی های لازم از طریق تماس با یلوشاپ، و یا پشتیبانی تلگرام و یا پشتیبانی اینستاگرام یلوشاپ، محصول اشتباه و یا ایراد دار را توسط شرکت پست به ادرس انبار یلوشاپ که طی هماهنگی دریافت کرده اید، ارسال می کنید.
پس از دریافت و بررسی محصول توسط تیم یلوشاپ، هزینه برگشت پستی کالا به شماره کارت بانکی دریافت شده از مشتری گرامی، بلافاصله توسط یلوشاپ واریز می گردد.
پس از هماهنگی های لازم از طریق تماس با یلوشاپ، و یا پشتیبانی تلگرام و یا پشتیبانی اینستاگرام یلوشاپ، محصول اشتباه و یا ایراد دار را توسط شرکت پست به ادرس انبار یلوشاپ که طی هماهنگی دریافت کرده اید، ارسال می کنید.
پس از دریافت و بررسی محصول توسط تیم یلوشاپ، هزینه برگشت پستی کالا به شماره کارت بانکی دریافت شده از مشتری گرامی، بلافاصله توسط یلوشاپ واریز می گردد.
ما نسبت به وظایف خود در قبال مشتریانمان اگاهیم و احترام بسیاری برای اعتماد مشتریان عزیزمان قائلیم تا با خیال راحت خریدشان را انجام دهند؛ ازین رو محصولاتی که طی رخ دادن اشتباه از طرف تیم ما، مرجوع و به انبار یلوشاپ وارد می شوند، از چرخه ی فروش خارج و معدوم می گردند، چرا که حق فروش هیچ محصول دریافتی از مشتری را بخاطر مسايل بهداشتی نداریم.
♦ مهم: لطفا هر سفارشی را که خرید و ثبت می کنید، پس از دریافت از مامور پستی و باز کردن بسته ی پستی، درست بودن اقلام سفارشتان را از نظر تعداد، کد محصول درج شده روی پک محصول و رنگ محصول دریافت شده با اکانت و قسمت سفارش هایتان مطابقت داده و چک بفرمایید.